"Grote Avond" (schoolmusical)

Traditiegetrouw kent de school jaarlijks een “Grote Avond” met meerdere voorstellingen. Met een groot deel van de leerlingen (meer dan 100 door alle jaarlagen heen) worden in vrije tijd producties voorbereid, die in de grote theaters niet zouden misstaan. Vele (bewerkingen van) toneelstukken en musicals zijn reeds de revue gepasseerd. De inzet, de samenwerking, het plezier en het resultaat, maar vooral de onderwijskundige en culturele inbreng zijn hierbij van onschatbare waarde. De laatste productie was de musical "Summer Nights". Alle leerlingen van klas 1 tot en met 6 kunnen hier auditie voor doen. Auditie doe je voor spel, muziek en dans. Daarnaast kun je meehelpen met decorbouw, kleding, techniek en alle PR er om heen.

Meer info op de website van de SGDB Musical.