Reüniecommissie

De reüniecommissie bestaat uit een klein groepje medewerkers die het contact met oud-leerlingen (alumni) onderhouden. De samenstelling kan elk jaar wisselen en de voornaamste taak bestaat uit het up-to-date houden van de reüniedatabase en communiceren met de alumni.

Elke vijf jaar proberen we een grote reünie te organiseren en breiden daarvoor de commissie uit met (oud)medewerkers en/of oud-leerlingen, de eerst volgende is:

15 juni 2024

Aan leerlingen die van school gaan (bij voorkeur met een mooi diploma) wordt gevraagd of ze hun gegevens willen achterlaten. Natuurlijk gaan we vertrouwelijk met de gegevens om!
Die gegevens gebruiken we om:

• Elk jaar een jaaroverzicht te mailen met de belangrijkste artikelen uit de wekelijkse weekeindjes;
  • Oud-leerlingen te benaderen om voorlichting te geven aan huidige leerlingen;
  • Oud-leerlingen uit te nodigen voor een reünie.

Is je emailadres veranderd of krijg je het jaarbericht niet (meer) binnen, stuur dan een berichtje naar reunie@sgdb.nl met de volgende gegevens:

• Oud-leerlingen: naam – emailadres - 06 nummer – afstudeerjaar
  • Oud-collega’s: naam – emailadres - 06 nummer – functie + jaar uit dienst